Lähtökohdat meidän pääsiäisreissulle ei olleet kauheen hyvät, kun miehellä on tosiaan jalka polveen asti kipsissä ja mulla on ollu nyt pari viikkoa selkä ihan järkyttävän kipeä. Viimeistään terminaalissa myös tajuttiin, ettei tule olemaan yhtä rauhallinen reissu, kuin edellinen Tukholmaan suuntautunut. Kanssamatkustajat olivat sen verran nuoria ja ne iäkkäämmät jo hyvässä maistissa.

Koska laiva lähti vasta illalla meillä ei ollut sen suurempia suunnitelmia ajan vietoksi laivalla kuin ruveta nukkumaan. FAIL. Olis kannattanut vaan suosiolla vaikka katsella telkkaria sinne puolilleöin saakka. Itse olin kuitenkin jo ysin aikaan ihan valmis unten maille hirveästä metelistä huolimatta. Ei siinä kauaa ehinyt silmiä ummistaa, kun lapsi alkoi oksentaa kaaressa :( Onneksi oli päättänyt siirtyä nukkumaan alasänkyyn, vaikka yläsänkyyn oli jo kertaalleen tehnyt pesää... Oksennuksessa oli sitten kaikki sängystä kokolattiamattoon, vessa lattioineen. Jei.

Ainon oksennustaudit on kuitenkin siitä "kivoja" että ne on yleensä kerrasta poikki, eikä koko yö mene oksentaessa. Itse olin tietenkin valmiustilassa koko loppuyön ja sen lisäksi meidän naapurihytissä oli joku teiniporukka, joka popitti ihan täysillä, niin että koko käytävä raikasi vielä 3.30 kun vikan kerran katsottiin kelloa.  Ja kyllä, tämä vanhus soitti pariin otteeseen järjestysmiehet paikalle, jolloin hiljeni ja ehti saada just unesta kiinni ennen kuin alkoi taas.

Oltiin siis ihan kuoleman väsyneitä aamulla. Aino oli onneksi kuitenkin ihan normikunnossa, eikä tietoakaan mistään pahasta olosta. Kiireellä vaan pois oksennuksen hajuisesta hytistä ja aamupalalle.

Onneksi loma kääntyi kuitenkin parempaan suuntaan, vaikka oli alkanut vähän heikoissa merkeissä. Päästiin aamupalan jälkeen taksilla kätevästi hotellille, jossa odoteltiin muutama tunti että päästiin huoneeseen.

Hotellilta löytyi pyörätuoli, niin päästiin kuluttamaan aikaa ulkoillen.

Aino pääsi myös leikkimään "aavikolle" ja keräämään simpukoita.

IMG_9844-normal.jpgIMG_9829-normal.jpgIMG_9845-normal.jpgIMG_9849-normal.jpg

Hotellihuone oli tosi ihana, ja meillä oli myös valtava poreamme!

Aurinko paistoi ihanan lämpimästi parvekkeelle.

IMG_9910-normal.jpgIMG_9903-normal.jpgIMG_9900-normal.jpgIMG_9877-normal.jpg

Käytiin Ainon kanssa spa kylpylän puolella uimassa ja minä pääsin pedikyyriin ja manikyyriin. Aino oli silminnähden kateellinen äidin uusista kynsilakoista sormissa ja varpaissa ;) Lupasin lakata Ainon kynnet heti kotona.

Ruoka oli hyvää ja Ainokin jaksoi käyttäytyä hienossa ravintolassa ;)

Viiriäisiä ja hanhenmaksaa

Caesar salaattia

Crème brûlée, nam!

Vähän shoppailuja keskustassa ennen kuin laiva lähti takaisin päin.

Pink heaven:

Pedikyyristä nauttineet jalat uusissa sandaaleissa :)

Tänään on täällä Hyvinkäälläkin ollut niin lämmin päivä, että hihattomassa ja polvipituisissa capreissa ollaan oleskeltu ulkona. Ihanaa, kesä tule jo!