Uuden blogilöydön innoittamana lähdin kiertämään pari kirppistä. Olen yrittänyt vähentää sitä, kuten muutakin kuluttamista, ja hokea itselleni, että en tarvitse mitään. Ja yleensä jos tarvitsee jotain, ja lähtee etsimään sitä kirppikseltä -not a chance. Esimerkiksi talvikenkiä olen Ainolle etsiskellyt jo kesän lopulta saakka, mieluiten Kuomat ja niiden koko pitäisi olla juuri kokoa 25 ei yhtään pienempi eikä isompi. Värillä ei väliä, kunhan se on pinkki.

IMG_6426-normal.jpg

Mitämitä!! Pinkit Kuomat, koko 25 ja hinta 4 euroa :D Aika mahtavaa ;) Oikeasti olisin ihan mielelläni ostanut muun väriset kuin pinkit, menee sitten sujuvammin eteenpäin siskon pojille, mutta kyllä nämä kelpaa! Pohjatkin näyttää ihan käyttämättömiltä!

Lisäksi aivan mahtavan suloiset pinkit tossukat, jotka Aino omi välittömästi itselleen, vaikka olen kyllä vähän sitä mieltä, että ne on liian pienet... Kokoa näissä ei ole, ostin arviolta kun olivat vain 2e.  Varpaat kippurassa tuo tyttö kuitenkin väittää että: "ei ole liian pienet, ei ole!" Lisäksi parit rivat joihin pitää vielä laukut virkata, en tiedä oliko nämä sittenkin vähän ylihintaisia 3e/kpl, mutta olen Prismassa nähnyt tällaisia ripoja 17,90 hintaan! Huh, siinä tulee jo käsityölle hintaa... Noita pieniä pitsiliinoja olen kerännyt, jos edullisena sattuu vastaan, niistä teen joko jättiläispäiväpeiton tai jotain muuta. Sitten löytyi vielä muumi kakkuvuoka 3 eurolla.

IMG_6429-normal.jpg

Söpöliinit!